Politica de retur- Garantie
Politica de returnare – S.C. CLIMAORD S.R.L.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C. Climaord S.R.L. de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
S.C. Climaord S.R.L. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut , in cazul in care S.C.Climaord S.R.L. nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
• produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
• etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
• aparatele de aer conditionat care au fost montate, care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.).
Produsele primite cu defecte:
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris la clima.oradea@yahoo.com , in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In cazul in care nu se poate inlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.
Produse nefunctionale la primire sau colete deteriorate:
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
Conditii generale de returnare:
Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre noi cade in sarcina Clientului.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa (intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului) pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat. In cazul in care produsul este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru, prin posta sau email. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mai scurt timp de la primirea produselor, in masura in care clientul transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Rambursarea sumelor datorate se va face utilizand aceasi metoda de plata folosita de catre client pentru tranzactia initiala.
DESCHIDEREA COLETULUI LA LIVRARE
În momentul recepționării comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului în momentul livrării.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
In cazul in care un produs necesita reparatii pe perioada de garantie, se vor trimite pe adresa de email clima.oradea@yahoo.com , urmatoarele acte:
- Certificatul de Garantie
- Factura produsului achizitionat
- Dovada ca instalarea aparatului s-a facut cu o firma autorizata
Conditiile de garantie sunt conforme cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008
Toate Bunurile comercializate de catre Climaord SRL, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi , in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. In cazul bunurilor vandute si livrate de SC Climaord SRL, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre SC Climaord SRL.
In cazul bunurilor vandute si livrate de Climaord SRL , Cumparatorul va primi la livrare pentru fiecare Bun care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia Bunurilor achizitionate prin intermediul Climaord SRL este asigurata de catre service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie aferent Bunului sau de catre Vanzator. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa clima.oradea@yahoo.com. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Ghid trimitere in garantie, produs insotit de Certificat de Garantie emis de Climaord SRL
Daca aveti certitudinea ca produsul necesita acordarea garantiei, il puteti expedia la service-ul autorizat din certificatul de garantie.
Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau suport pentru expediere contactand clima.oradea@yahoo.com .
Ghid trimitere in garantie, produs insotit de Certificat de Garantie emis de producator:
Daca produsul a fost insotit de un certificat de garantie emis de producator, va rugam sa urmati indicatiile mentionate in respectivul document. Departamentul Garantii va poate sprijini in rezolvarea problemelor aparute. Daca aveti nevoie de asistenta contactati clima.oradea@yahoo.com .
Perioada de acordare a garantiei
Garantia oferita pentru produsele noi este de 2 ani conform art. 16 din legea 449/2003. Pentru produsele resigilate termenul este de 1 an conform art. 22 din legea 449/2003.
Pentru persoanele juridice, termenele de garantie pot fi diferite.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Conditii de acordare a garantiei
Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane sau firme neautorizate sau neagrementate, duc la pierderea garantiei.
In situatia in care clientul inregistreaza datorii la vanzator, interventia in garantie nu se face decat dupa achitarea debitelor restante.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei:
- produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.
- etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
- produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, etc.)
- setari si instalari incorecte
- surse de tensiune defecte
- prize fara impamantare
- patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
- interventia mecanica asupra produselor
- conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor
Mentiuni
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Termenul maxim de solutionare al garantiei este de 15 zile conform art. 11(4) din legea 449/2003.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.
Revizia periodica a aparatelor este obligatorie. Firma autorizata care va efectua montajul sistemului de climatizare, va stabili timpul necesar intre revizii, dar nu mai mult de 12 luni.
Ultima actualizare: 02.02.2020